Рубрика: Հոկտեմբերյան նախագծեր

Հոկտեմբերյան 18-րդ հավաք․ ամփոփում

«Ուսումնական մառան»չրի պատրաստում

Նամակ աշնանը

«Տիեզերք» ուսումնական նախագիծ․ գիշեր-ցերեկ մեդիաընթերցարան

Հորինուկներ․ Մաթեմատիկական խնդիրներ

Читать далее «Հոկտեմբերյան 18-րդ հավաք․ ամփոփում»
Рубрика: Հոկտեմբերյան նախագծեր, Մխիթարյան Աննա, Վիկտորյա Ավանեսովա, Քոչինյան Գագիկ, Անրի Րաֆաելյան, Իսկանդարյան Սարգիս

Նամակ աշնանը

Աշնան մասին զրույց-քննարկման ընթացքում հասկացանք, որ բոլորը մեծ ուրախությամբ էին սպասում աշնան գալստին։ Որոշեցինք փոքրիկ բացիկ-նամակ գրել աշնանը։

Աշուն ջան ես շատ եմ սիրում, երբ տերևները թափվում են ու ես բռնում եմ։ Սիրում եմ հավաքել դրանք և վրան թռվռալ։ Ես աշնանը սիրում եմ խաղալ գործնագործ։ Շատ եմ ուրախանում, երբ ուտում եմ աշնանային մրգեր։ Մեր բակում հասել է նուռը, խաղողը, խնձորը։ Ես քեզ համար երգեր եմ հորինում և երգում։

Արաքսի Խուրշուդյան

Рубрика: «Տիեզերք» ուսումնականնախագիծ, Հոկտեմբերյան նախագծեր

Գիշեր, ցերեկ մեդիաընթերցարան

Այսօր Հյուսիսային դպրոցի 2․3 դասարանի սովորողները «Տիեզերք» նախագծի շրջանակներում ստեղծեցին գիշեր-ցերեկ մեդիաէջ։ Փոքրիկ տեղեկատվական նյութերով ներկայացրեցին գիշերվա և ցերեկվա տարբերությունները։

Рубрика: Հոկտեմբերյան նախագծեր

Աշխատանքային նախագիծ. 16.10-20.10.2023

Իրականացվող նախագծեր՝

Դասավանդողների բլոգներ

Ուսումնական ռեսուրսներ

Բանավոր մաթեմատիկա

Ուսումնական ռեսուրսներ

Բանավոր մաթեմատիկա

  • Մուտք գործել էլեկտրոնային հասցե
  • գրել նամակ և գտնել ընկերոջ էլ. հասցեն
  • կցել նկար, ֆայլ
  • նամակն ուղարկել խմբին, անհատական
Читать далее «Աշխատանքային նախագիծ. 16.10-20.10.2023»
Рубрика: Հոկտեմբերյան նախագծեր, Հովհաննիսյան Էվա, Հովսեփյան Մարկ, Հորինուկներ, Մխիթարյան Աննա, Ռուդիկ Մովսիսյան, Վիկտորյա Ավանեսովա, Տիտանյան Լեո, Քոչինյան Գագիկ, Իսկանդարյան Սարգիս

Հորինուկ․ Մաթեմատիկական խնդիրներ

Հյուսիսային դպրոց-պարտեզի 2․3 դասարանի սովորողները միմյանց առաջարկում են իրենց հորինած մաթեմատիկական խնդիրները։ Խնդիրներն առավել հետաքրքիր դարձնելու համար, որոշեցինք նաև նկարել։

Հեղինակ՝ Մարկ Հովսեփյան

Հեղինակ՝ Իսկանդարյան Սարգիս

Читать далее «Հորինուկ․ Մաթեմատիկական խնդիրներ»
Рубрика: Հոկտեմբերյան նախագծեր

«Ուսումնական մառան» խնձորի չրի պատրաստում

Օրեր առաջ Հյուսիսային դպրոցի առաջին և երկրորդ դասարանի սովորողները Արագածոտնի մարզի Աշտարակ քաղաքւմ և Կարբի գյուղում մասնակցեցին խնձորի բերքահավաքին։ Բերքահավաքի արդյունքում ձեռք բերած քաղցրահամ խնձորից այսօր 2․3 դասարանի սովորողները պատրաստեցին չիր։Ավելին՝ տեսանյութում: