Рубрика: Հաշվետվություն 2023-2024 ուս․տարի

2023-2024 ուսումնական տարվա ամփոփում

Հյուսիսային դպրոց-պարտեզի 2.3 դասարանի դասվար՝ Լիանա Ռոզիկյան
2023-2024 ուստարի

2023-2024 ուստարվա ամփոփումն ըստ հետևյալ ուղղությունների՝

2023-2024 ուս․տարվա դասարանը՝  «Հյուսիսային» դպրոցի2․3 դասարան

Դասարանական բլոգը՝ այստեղ։

Սովորողների անհատական էջերն՝ այստե՛ղ։

Դասարանական օրացույցն՝ այստե՛ղ։

Ուսումնական տարվա անհատական աշխատաժամանակը՝ իր չորս ուսումնական շրջաններով հրապարակված է դասարանական բլոոգում։ Ուսումնական չորս շրջանների  գործունեության արդյունքները հրապարակված են ըստ ամիսների՝ որպես դասարանական օրացույց: Դասարանական օրացույցը հրապարակվել է նախապես՝ կրտսեր դպրոցի ուսումնական օրացույցի հիման վրա: Օրացույցում ներառված են իրականացվող նախագծերը, ընտանեկան նախագծերը, համագործակցային նախագծերը, ուսումնական ճամփորդությունները, սովորողների ծննդյան տոները:

Читать далее «2023-2024 ուսումնական տարվա ամփոփում»
Рубрика: Ես կարողանում եմ 2024

Ես կարողանում եմ․ ստուգատեսի ամփոփում

«Ես կարողանում եմ» ուսումնական նախագծի ամփոփում:

Ես կարողանում եմ օգտվել դասարանական բլոգից

Ինքնագնահատման փաթեթ

Էվա Հովհաննիսյան

Читать далее «Ես կարողանում եմ․ ստուգատեսի ամփոփում»
Рубрика: 2023-2024 ուս․նախագծեր, Հաշվետվություն 2023-2024 ուս․տարի

Ուսումնական չորրորդ շրջան․ ամփոփում

Իրականացված նախագծեր և արդյունքներ

Ուսումնական ճամփորդություն՝

Այլ

Հեռավար ուսուցման կազմակերպում Սելինա Մելքոնայնաի հետ